wtorek, 28 maja 2013

Relacja z pokazu Roberta Kupisza na lato 2014



Pictures by me

"Dress code - obuwie sportowe" to pierwsza rzecz jaka rzuciła mi się w oczy podczas czytania zaproszenia na pokaz Roberta Kupisza na lato 2014. Jednocześnie przerażona (nie posiadam sportowych butów, ani ubrań), ale również i bardzo zaciekawiona pojechałam razem z Voguevą na pokaz do hali sportowej Koło w Warszawie. Kupisz jak zawsze przedstawił fantastyczne show, z tym, że tym razem w nietypowej scenerii - na sali gimnastycznej! Pokaz był bardzo dynamiczny, modele oraz modelki ubrani w sportowe ubrania z ogromną energią chodzili po "wybiegu", a nawet grali w siatkówkę, czy skakali po trampolinie. Cały pokaz wiernie odzwierciedlał nazwę kolekcji, czyli "Fair play".

Co do strojów to musie je ocenić sami. Ja akurat czułabym się niekomfortowo ubrana od stóp do głów w sportowe rzeczy, ale myślę, że najnowsza kolekcja Roberta Kupisza jak zawsze znajdzie grono wiernych fanów!:) Warto dodać, że pokaz uświetniły złote łańcuchy marki Apart!

PS. Dziękuję bardzo Voguevie za to, że pożyczyła mi swoje Conversy! Chyba czeka mnie w końcu "wycieczka" do sklepu po jakieś sportowe obuwie.;) 















10 komentarzy:

  1. Świetny pokaz, uwielbiam Roberta projekty i pokazy bo to niezwykłe show!!

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi ubrania się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie sportowe stroje były w niektórych wydaniach smieszne :)))
    Opiniami na temat samego pokazu wymienilysmy sie juz w drodze, a trampeczki musisz koniecznie zakupić, jedne wypada miec!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałem online i muszę przyznać, że nigdy fanem kupisza nie byłem ale po tym szoł to się zmieniło ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow super post! have a nice weekend dear Sylwia. =)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna relacja!!!




    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdjęcia!
    świetny pomysł na taki pokaz mody!

    OdpowiedzUsuń
  8. mi sie oklekcja podoba:) ale to chyba ze względu na styl ubierania się...:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, że niekomfortowo czułaś się w tych trampkach, bo nawet nie pokazałaś na zdjęciu całej sylwetki. Pozostań nam już taka jaką jesteś ze swoim stylem i lepiej nie kupuj już trampek,serdecznie pozdrawiam.


    http://balakier-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń