piątek, 17 maja 2013

Inspired by Dior


 Pictures by my mum


Na pokazie Christiana Diora na wiosnę/lato 2013 elementem, który bardzo mi się spodobał jest charakterystycznie noszona chustka. Chustką oplatamy szyję, a następnie wiążemy ją na karku tak żeby wiązanie było widoczne między włosami. Takim dodatkiem uzupełniamy elegancki żakiet oraz spodnie w kant, czy tak jak w moim przypadku rurki (mam słabość do tego kroju). 







BLAZER: Hugo Boss
SILK SCARF: after my grandmother
PANTS: Peek&Cloppenburg
BAG: Mako Bags
JEWELRY: Apart
HEELS: Venezia 

Source: www.dior.com
Spring/summer 2013 Dior fashion show

10 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. klasyka <3 Twoja stylizacja jak najbardziej mi się podoba :) kobieco i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie ;)


    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. YOU LOOK SO CHIC! LOVE IT!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna torebka :) Klasycznie i minimalistycznie. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo udana inspiracja ;)
    http://www.crazy-about-heels.blogspot.com
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ŚWIETNE FOTKI I ŚWIETNY BLOG JESTEM PIERWSZY RAZ I ZACHWYCAM SIĘ !!!
    Buziaki,

    OdpowiedzUsuń