środa, 29 kwietnia 2015

Wzorzysty komplet


Pictures by K.

W tym sezonie nosimy nadruki "od stóp do głów". Projektanci proponują nam przeróżne wzory np. geometryczne, czy kwiatowe. Najlepiej, żeby wzór miał różny rozmiar tak jak u Valentino, Marni czy Fendi. Modne jest łącznie bluzki, czy żakietu o powiększonym wzorze z dołem, na którym nadruk jest pomniejszony.




Okulary przeciwsłoneczne (sunnies): H&M
Bluzka (blouse): H&M
Torebka (bag): Sabrina Pilewicz
Zegarek (watch): Michael Kors
Spodnie (pants): H&M
Buty (heels): Venezia


Source: www.style.com
Spring/summer 2015 fashion shows, from the left: Marni, Valentino, Louis Vuitton

18 komentarzy:

  1. Fajny ten komplet, też nad nim myślałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio jestem wielka fanka kostiumów i takich zestawow wiec trafilas w moje serce!

    fashion&lifestyle agabierko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten komplet, zwłaszcza bluzka jest genialna :)
    No i rewelacyjne zdjęcia ;)

    kaRo

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardziej podoba mi się bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już kocham twoją torebke:)

    stylldusi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna bluzka gdzie ją kupiłaś bo bardzo mi się podoba ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy wpis. Zapraszam http://o9d.pl/kqxq

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny, super w nim się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I'm looking forward to reading the full review of that foundation! xx

    OdpowiedzUsuń
  10. No ciekawie się to prezentuje, zwraca uwagę z całą pewnością :) super :)

    OdpowiedzUsuń