niedziela, 11 stycznia 2015

Szkoła Makijażu w perfumerii Douglas

Pictures by my mum

Przez całe życie uczymy się czegoś nowego, ale wiadomo, że najlepiej jest wtedy, gdy uczymy się czegoś przyjemnego! Tak właśnie było ze mną wczoraj w perfumerii Douglas w CH M1 w Czeladzi, ponieważ zostałam tam zaproszona na nic innego jak Szkołę Makijażu! Razem z kilkoma innymi dziewczynami (pozdrowienia dla Stand up fashion, Mary Kate, Bless the MessPandamone) poznawałyśmy nowe techniki makijażu i uczyłyśmy się jak wykonać profesjonalny make up krok po kroku. Wykonując makijaż korzystałyśmy z produktów marek Artdeco, Pupa oraz Revlon. Obecna w pefumerii makijażystka dobierała nam kosmetyki dopasowane do naszej cery i upodobań, a my pod jej okiem samodzielnie wykonywałyśmy makijaż, testując przy okazji różne nowości kosmetyczne. Mnie najbardziej do gustu przypadły produkty marki Artdeco (w szczególności puder Artdeco Fixing oraz pomadka dająca efekt "wilgotnych ust" - możecie ją zobaczyć na szóstym zdjęciu). Dziękuję perfumerii Douglas za zaproszenie,a dziewczynom za mile spędzone popołudnie.














10 komentarzy:

  1. Oblednie wyszlas na zdjeciach ;* ja uzywam pudru Artdeco Fixing i rowniez polecam :)...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie kochana! Taka lekcja makijażu przydałaby mi się z pewnością :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super, u nas w Częstochowie nic się nie dzieje!

    OdpowiedzUsuń
  4. I think it was really a nice experience. The shop looks beautiful!!! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń
  5. To zdjecie z malowamie sie tuszami mnie rozbawilo do lez😉 chyba mie wygladalysmy zbyt madrze😉
    Sciskam,
    Lena

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiłaś mnie tą pomadką !
    Zapraszam do siebie na stylizację z kozakami nad kolano z second hand:)

    OdpowiedzUsuń
  7. z relacji świadków wynika, że nasz widok i paplanina doprowadzały do łez ze śmiechu :D

    OdpowiedzUsuń