poniedziałek, 3 marca 2014

Lanvin iPhone case


Pictures by Thesignofdesign

Mój iPhone zdecydowanie potrzebował już etui, ponieważ na jego tylnej obudowie zaczęły się już pojawiać pierwsze rysy. Wbrew pozorom znalezienie markowego etui na iPhone 4 nie jest łatwą sprawą, ponieważ projektanci mają teraz głównie w sprzedaży akcesoria do najnowszego modelu iPhone'a. Na szczęście za pośrednictwem Ferinel udało mi się zamówić etui projektu domu mody Lanvin. Póki co sprawuje się bardzo dobrze i chroni tył mojego telefonu przed nowymi zarysowaniami.


5 komentarzy:

  1. Świetne! Ja rzadko kiedy mogę znaleźć etui na iPhone 5, właśnie ciągle spotykam tylko na 4! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna ta obudowa! :)

    kayilo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja czekam na moją obudowę od Just Cavalli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna obudowa, sama mam sporo, głównie też robie sama. Uwielbiam je robić i jak mój telefon wyróżnia sie "z tłumu" <3 Pozdrawiam.

    Na moim blogu możesz znalezsc moje obudowy

    OdpowiedzUsuń