sobota, 28 grudnia 2013

My favourite Victoria's Secret products

Pictures by The sign of design

Jeszcze jakiś czas temu moimi ulubionymi kosmetykami do pielęgnacji ciała były pięknie pachnące masła do ciała z The Body Shop. Do tej pory ich używam, ale od czasu kiedy zrobiłam pierwsze zakupy w butiku Victoria's Secret w Warszawie moim numerem jeden stały się kosmetyki z serii VS Fantasies. Do tej pory wypróbowałam balsamy do ciała, mgiełki oraz żele pod prysznic i z każdego z tych produktów jestem bardzo zadowolona (dobrze się wchłaniają i cudownie pachną).  Kosmetyki dostępne są w bardzo wielu zapachach, ale moje ulubione do zdecydowanie wanilia z kokosem oraz truskawki z szampanem. Czy są wydajne? - w mojej ocenie tak, ale wiadomo, że każdy używa kosmetyków do pielęgnacji ciała z różną częstotliwością. W dodatku nie stosuję ich codziennie, a także używam w międzyczasie kosmetyków innych marek. Balsamy, mgiełki oraz żele pod prysznic mają pojemność 250 ml, ale w zestawach można również nabyć kosmetyki o pojemności 125 ml.

Balsamy do ciała "Coconut passion"
Żel pod prysznic
Balsam do ciała "Strawberries&Champagnes"

5 komentarzy:

  1. a jak cenowo się przedstawiają?

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że nigdy nie miałam tych produktów ale muszę się na nie skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę odwiedzić ten sklep ;)
    P.S. w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń