niedziela, 18 sierpnia 2013

Otwarcie butiku Di Trevi


Pictures by Di Trevi


W dniu 9 sierpnia 2013 r. w Katowicach otwarto nowy, fanastyczny butik - Di Trevi. Panie mogą w nim zakupić ubrania marek takich jak Patrizia Pepe, Liu Jo oraz Gas. Z kolei panowie na pewno znajdą dla siebie coś wśrod dostępnych w butiku ubrań Armani Jeans, Anthony Morato i Roy Robson. 

Na otwarcie zaproszono kilka blogerek ze Śląska, a w tym mnie. Na miejscu zostałam poproszona o przygotowanie stroju spośród dostępnych w butiku ubrań i przyznam, że nie musiałam się nad nim długo zastanawiać, bo jak tylko zobaczyłam przepiękne, czarne spodium marki Patrizia Pepe to wiedziałam, że to właśnie je muszę przymierzyć. 

Przyznam szczerze, że nie przyglądałam się kolekcjom męskim za to uważam, że do Di Trevi powinny zdecydowanie wybrać się wszystkie kobiety ceniące sobie klasykę oraz elegancję. Oczywiście w butiku można znaleźć również nieco mniej typowe wzory oraz fasony, ale to wszystko najlepiej sprawdzić wybierajac się samemu na ulicę 3 Maja 24 w Katowicach. 





BLOUSE: Patrizia Pepe
PANTS: Patrizia Pepe
HEELS: Liu Jo

10 komentarzy:

  1. wnętrza są piękne - klasa!!


    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog :) zapraszam do komentowania i obserwowania http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda pięknie, szkoda tylko że ceny "z wyższej półki" :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie kochana wyglądasz:) Wystrój butiku obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja stylizacja,bosko wyglądasz kochana:)sklepik jest super !!!!
    obserwujemy i lubimy się na FB?
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. gustowne miejsce, ale podejrzewam, że na nic by mnie nie było tam stać ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Patrizia Pepe, bardzo lubię! :)
    Wystrój butiku przyciąga uwagę.

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń