czwartek, 20 czerwca 2013

Rhodes holidays - what to wear for the beach

Pictures by Vogueva

H&M stanął w tym roku na wysokości zadania i wprowadził do sprzedaży mnóstwo tunik na plaże w przeróżne kolory i wzory. Dzięki temu, że jechałam na wakacje w maju nie musiałam się obawiać, że na plaży co druga dziewczyna będzie ubrana w to samo co ja i dzięki temu mój codzienny plażowo - basenowy strój wyglądał mniej więcej tak jak widzicie na zdjęciach. Czasem zakładałam jeszcze chustkę na włosy nawiązując do pokazu Dolce&Gabbany na wiosnę i lato 2013.


SUNNIES: H&M
SCARF: NO NAME
TUNIC: H&M
BRACELETS: NO NAME
SANDALS: H&M

Source: www.style.com
From the left: Marc by Marc Jacobs, Dolce&Gabbana, Emilio Pucci

13 komentarzy:

  1. ładny klimacik |!!



    zapraszam ..

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. D&G kolekcja jest boska! :) A co do stylizacji plażowej, to bardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie pomyslalabym, ze ta tunika jest z h&m!!
    wygladasz rewelacyjnie :)
    zazdroszcze wakacji, moje dopiero za miesiac :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna zwiewna sukienka! Wyglądasz w niej bardzo delikatnie i zjawiskowo :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta plażowa narzutka jest super!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne sandałki! A ta narzuta ma piekne kolory ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te zdjęcia <3 Wyglądasz na nich pięknie kochana :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądałaś, idealny strój na plażę. :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham greckie wyspy! zazdroszczę wyjazdu! fajny look!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie zwiewne tuniki, cudnie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń