poniedziałek, 22 kwietnia 2013

We've got spring around



 Pictures by my mum

O tym, że paski są modne tej wiosny, wie każda osoba, która przegląda kobieca prasę oraz blogi. Wzór pojawił się m.in. u Michaela Korsa, Dolce&Gabbana oraz Moschino. Po raz kolejny chciałam zwrócić Waszą uwagę na biżuterię, którą założyłam, ponieważ mam na sobie bransoletki jednej z moich ulubionych polskich marek (KOD) oraz naszyjnik, który należał kiedyś do mojej prababci i ma już teraz ponad 90 lat (zdecydowanie mam sentyment do tego typu rzeczy). 





SWEATER: Terranova
NECKLACE: after my great - grandmother 
BAG: no name
BRACELETS: KOD
PANTS: C&A 
HEELS: Pollini


Źródło: www.style.com
od lwej: Michael Kors, Moschino, Dolce &Gabbana

15 komentarzy:

  1. sweterki z paskami nigdy mi sie nie znudzą ;-) biżuteria - świetna.
    www.sandicious.blogspot.com ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam się w Twoich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne szpilki:) http://decodethedresscode.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Od razu zwróciłam uwagę na piękny naszyjnik, a jak przeczytałam ze ma 90 lat - WOW!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny outfit :) Naszyjnik przepiękny :)

    prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, prześlicznie wyglądasz:) Ostatnio mnie też wciągną trend na paski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahh jestem zachwycona Twoimi włosami <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie Ci w paskach i w bieli:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. jejj boskie wszystko <3

    pozdrawiam
    ilovemystyle13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Love this look Sylwia!The striped sweater is amazing! Have a nice Thursday my dear

    OdpowiedzUsuń