czwartek, 25 kwietnia 2013

Otwarcie Sinsay w Gliwicach


Pictures by me and my mum

Wczoraj wzięłam udział w otwarciu butiku Sinsay w centrum handlowym Forum w Gliwicach. Sinsay to nowa marka na naszym rynku, która oferuje zarówno ubrania jak i dodatki. Asortyment sklepu jest skierowany przede wszystkim do młodych dziewczyn, bądź też od osób o bardziej młodzieżowym stylu. Mnie najbardziej spodobały się t-shirty (w pięknych, tęczowych kolorach), kostiumy kąpielowe oraz okulary przeciwsłoneczne. Otwarcie sklepu było równiez okazją do spotkania się ze znajomymi blogerami (pozdrowienia dla Fashionmuuging, Mary Kate, Modefriends oraz Style by Caroline). Wraz z innymi blogerkami mogłam jako jedna z pierwszych osób przejrzeć dostępne w sklepie rzeczy. Na otwarciu można było zrobić sobie zdjęcia w fotobudce oraz wciąć udział w zorganizowanych przez Sinsay konkursach (pierwszy raz w żciu oceniałam czyjąś konkursową stylizację). W najbliższych wtorek wybiorę się jeszcze raz do Sinsay, żeby zrobić tam pierwsze zakupy.;)











BLOUSE: H&M
NECKLACE/ BRACELETS: KOD
PANTS: H&M
WATCH: Adriatica
CHAIN: H&M
BAG: no name
SHOES: Pollini

13 komentarzy:

  1. relacja fajna ;))


    też byłam na Sinsay ! ;-)


    zapraszam


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jeszcze w Warszawie nie byłam, ale na pewno się wybiorę na zakupy:d ślicznie wyglądałas! super spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna fotorelacja ;) musiało być ciekawie. świetnie wyglądasz, uwielbiam złote dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Looks fun and you are wearing a gorgeous outfit!

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie wygladałas, tak wyraziscie:P

    OdpowiedzUsuń
  6. ach, żałuję, że nie zdążyłam dotrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz! muszę w końcu wpaść do tego sklepu bo wydaje się naprawdę ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie myślałaś, żeby zrobić coś z brwiami?

    OdpowiedzUsuń