sobota, 9 marca 2013

Pokaz Paprocki&Brzozowski na Silesia Fashion Look


Pictures by me and my mum

Wczorajszy wieczór spędziłam na Silesia Fashion Look zorganizowanym przez Silesia City Center (bardzo dziękuję za zaproszenie!). Miałam okazję uczestniczyć w szeregu pokazów mody marek, których butiki znajdują się w SCC, a przede wszystkim mogłam na żywo zobaczyć pokaz Paprocki&Brzozowski na wiosnę/lato 2013! Niestety nie mogłam być na nim obecna w grudniu w Warszawie, więc tym bardziej cieszę się, że duet przyjechał do Katowic specjalnie po to, żeby zaprezentować swoją kolekcję. Na event wybrałam się z moimi koleżankami blogerkami (na powyższym zdjęciu od prawej: FashionMugging, Czekofashion, Callista Fashion, ja, Vogueva, Fashion by Sylvia).



Z moimi dziewczynkami: Kasią i Jessicą:)


Podczas wybierania stroju na Silesia Fashion Look inspirowałam się pokazami Jeana Paula Gaultier oraz Niny Ricci na wiosnę/lato 2013. Siatka jest jednym z najbardziej charakterystycznych trendów nadchodzącej wiosny (w wersji rockowej można ją było zobaczyć u Jeana Paula Gaultier), jednak ja zdecydowałam się na noszenie siatki w zestawieniu z bardziej klasycznymi i kobiecymi elementami garderoby tak jak zaprezentowała to Nina Ricci (zestawienie kabaretek z eleganckim ubiorem). Do stroju dobrałam zdecydowaną biżuterię oraz dołożyłam łańcuch jako uchwyt do mojej torebki od Mako Bags (mam nadzieję, że projektantki mi to wybaczą!). Całość uzupełniły modne, szpiczaste szpilki.




Event rozpoczął się od bankietu w Hana Sushi (moim zdaniem można zjeść u nich najlepsze sushi w Katowicach). Z przyjemnością skosztowałam kilku uramaków, a potem poplotokowałam z moimi koleżankami przed zbliżającymi się pokazami.



 Pokazy mody prowadziła Kinga Rusin wraz z Olivierem Janiakiem.


Około 23.30 nastąpił najbardziej wyczekiwany przeze mnie moment i na wybiegu pojawiły się modelki w kreacjach Paprocki& Brzozowski. O kolekcji wiele pisano już w grudniu, więc ja ograniczę się tylko do tego, że najbardziej podobały mi się dwie suknie wieczorowe (szara z poniższego zdjęcia oraz suknia ze srebrnym dołem, której niestety nie mam na zdjęciach). Na pokazie pojawiło się wiele osób rozpoznawalnych osób (m.in. Edyta Herbuś, Maja Sablewska, Katarzyna Cichopek, czy była miss Polski Marcelina Zawadzka). Po pokazie odbył się jeszcze recital Kory. Jeżeli nie mieliście okazji być na piątkowych pokazach - to nic straconego! Dzisiaj odbędzie się pokaz kolekcji Gosii Baczyńskiej, a jutro Łukasza Jemioła!








I WAS WEARING (MIAŁAM NA SOBIE):
BLAZER: Hugo Boss
TOP: E-lady
JEWELRY: from wardrobe
CLUTCH: Mako Bags
SKIRT: Zara
TIGHTS: Gatta 
HEELS: Venezia

17 komentarzy:

  1. ładnie wyglądałaś :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. no to tylko pozazdrościć ! swietnie wyglądałyście dziewczyny!
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, wyglądałaś niesamowicie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Żałujemy że nie mogłyśmy dotrzeć :( Pokaz wydaje się wspaniały! Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale pięknie wyglądałaś ;o kurczę, zachwycasz mnie chyba najbardziej z wszystkich dziewczyn! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podobają mi się zdjęcia. ja tylko trochę o tym napisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja! Super że udało ci się wziąć udział w imprezie, świetny spędzony czas i sama chętnie obejrzałabym pokaz tego duetu na żywo :)

    pozdrawiam,
    www.cocomints.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. So great! I love your outfit!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygladalas fantastycznie. Swietna fryzurka
    Kisses
    Aga

    New posts
    Neon and studs!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka Ty jesteś śliczna! jakiego aparatu używasz?

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna fotorelacja!
    super!


    całusy! ;*
    http://jesuswannatouchme.blogspot.com
    <3

    OdpowiedzUsuń