sobota, 5 stycznia 2013

New boots and necklace



Ostatnio ze zdziwieniem odkryłam jak wielu nowych par butów potrzebuję. Odświeżanie mojej kolekcji zaczęłam od zakupu botków z Venezii (w końcu będę mieć co założyć do bardziej rockowych strojów) oraz pięknych, klasycznych kozaków z Apii. Starałam się dla urozmaicenia kupować bardziej kolorowe buty i efekcie zabrakło mi czarnych (tak to już bywa). Teraz przyjdzie jeszcze czas na dwie pary czółenek, oficerki i kolejne botki. Będę stopniowo przeglądać ofertę Polliniego, Baldininiego, Apii, Venezii oraz Kazara, bo to moje ulubione marki obuwnicze. Może skuszę się też na jedną parę szpilek od, któregoś z projektantów (Jimmy Choo? Miu Miu?). No, ale wszystko w swoim czasie, póki co cieszę się moimi nowościami!:)

I want to show you some of my newest items in my wardrobe. I definitely needed new boots so I bought 2 pairs for the good begging. The first pairs is from Venezia and the second from Apia. Instead of shoes and bag I also love jewelry so I hope that my new necklace from Apart will be a gorgeous accessory for my outfits.


Za wyjątkiem torebek i butów, uwielbiam także piękną biżuterię. Wisiorek z kolekcji Key Me od Apartu na pewno pojawi się za niedługo jako dodatek do jednego z moich strojów.


29 komentarzy:

  1. uwielbiam takie klasyczne kozaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki cudowny naszyjnik ;)


    P.S - Obserwuję i liczę na rewanż http://wykrzycz-mi-szeptem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. love the boots!!! kisses

    http://lefamilledelamode.blogspot.it/2012/12/best-winter-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kozaki i wisiorek, botki nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow!
    czyli widzę owocne zakupy!
    i bardzo dobrze, butów nigdy dość! ;)

    pozdrawiam,
    jesuswannatouchme.blogspot.com
    <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne botki
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  7. To taki trochę model ponadczasowy.
    Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I love your blog...amazing photos

    Let's follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam apart i śliczne buty a tutaj znalazłam wszystko ;)
    zapraszam do mnie na: okomody.blogspot.com

    pozdrawiam xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. thank you for your comment!! i follow you now! follow me back please!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kozaki :) troszkę zazdroszczę ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudowny blog! dziwię się , że wcześniej na niego nie trafiłam :) dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fantastyczne buciki, strasznie ci ich zazdroszczę:*

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne są :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kolejna któa nie ma co robić z pieniędzmi myślisz że pokażeszz na blogu markowe ciuchy i już jesteś super? niestety nie na tm polega moda a na wyrażaniu siebie ty nic sobą nie wyrażasz a jedynie przewbierasz sie w markowe buty, sztuka to ubrać się w ciuchlandzie i wyglądać zjawiskowo

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog :)

    ja z forum modnejpolki :)
    obserwuję i liczę na rewanż *.*

    http://anothermyowninspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. love these booties! They are amazing! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne buty! <3
    Pozdrawiamy i zapraszamy na naszego nowego projektanckiego bloga: http://surrealistycznyduettworczy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. wow!they are so pretty!)

    http://geniesmode.blogspot.ru/2013/01/love-code.html
    20% off with the code for my blog readers

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowite buty i świetny blog.

    OdpowiedzUsuń