czwartek, 20 grudnia 2012

Christmas bracelet




Świąteczna atmosfera jest wyczuwalna na każdym kroku, dlatego chętnie ubieram się teraz w cieplutkie swetry w zimowe wzory i opatulam moim ulubionym czarnym kożuchem. Dodatkowo ostatnio nie rozstaję się z moją bransoletką z charmsów marki Apart! Każdy charms jest miniaturą jednej z rzeczy, która najbardziej kojarzy mi się ze Świętami Bożego Narodzenia oraz zimą (zawieszkami są renifer, mikołaj, prezent, choinka, bałwanek oraz dzwoneczek). A do Świąt pozostały już tylko 4 dni i po prostu nie mogę się ich doczekać!

Nowadays everything is connected with Christmas and this fabulous Christmas atmosphere, so I'm wearing all the time warm sweaters and my comfortable, black coat. In addition I have on my hand the most suitable bracelet for this occasion and i justI can't imagine a better one! I mean the charms bracalet where I have all the things which are connected with Christmas and winter (christmas tree, bell, snowman, present, santa claus and reindeer). I can't wait for Christmas! And you?:)




COAT: KARSTADT
SWEATER: FROM WARDROBE
LEATHER CAP: FROM WARDROBE
BRACELET: APART
PANTS: ZARA
BAG: KARSTADT
BOOTS: FIORANGELO

42 komentarze:

  1. ale masz przepiękny sweter i świąteczną bransoletkę, mmm ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie wyglądasz, bardzo podoba mi się czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz cudny sweterek, uwielbiam go

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta bransoletka urzekła mnie totalnie podczas naszych zdjęć <3

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie swetry!
    a bransoletka magiczna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. łaadnie! powiedz mi jak się robi te etykiety co masz na samym dole bloga?:)
    Buśki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do Twojego pytania: musisz wejść w układ na blogspocie i tam znaleźć dodaj gadżet etykiety:) Wyświetl - chmura

      Usuń
  7. Wyglądasz w tej czapce zadziornie, bardzo fajny look!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bransoletka jest rzeczywiście słodka!:) ale czapka mi się nie podoba, mimo, że współgra z całością. Za to sweter super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing look! Kisses dear.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kożuszek :) a bransoletka cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. amazing outfit!!

    http://myfashionmirror.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna bransoletka :) bardzo podoba mi się Twoja czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję, za odwiedziny u mnie Śliczna bransoletka :-) i również obserwuję Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. sweterek masz świetnisty ! ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do wspolnej obserwacji ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję za tak przemiły komentarz!!! Wyglądasz rewelacyjnie:) Równiez życzę Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny zestaw i cudna bransoletka ;)

    http://comeasyouare-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć, Sylwia! Dziękujemy bardzo za odwiedziny na naszym blogu i zachęcenie do wzięcia udziału w konkursie. Szczerze mówiąc, dopiero kilka dni temu stworzyłyśmy sobie konto na facebooku jako strona internetowa, i nie jest jeszcze jasne dla mnie to, czy jako strona możemy Cię polubić i wziąć udział w konkursie, czy tylko jako zwykły użytkownik...?! Czy w tle zdjęć znajduje się część należąca do Silesii w Katowicach? (tak mi się skojarzyło...) Świetne buciki - i urocza bransoletka! Pozdrawiam, Martyna

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za tak szybką odpowiedź! Hm... to mi troszkę miesza w szykach, bo usunęłam swoje konto prywatne z faceboooka w kwietniu (celowo) :/ Bez sensu byłoby tworzenie go od nowa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze pomyślę jak to rozwiązać, na przyszłość... A póki co dodaję Cię do mojej listy czytelniczej :-) Może nawet kiedyś na siebie wpadniemy w okolicach Silesii? :-) Pozdrawiam świątecznie! M.

      Usuń
  19. cudowna świąteczna bransoletka <3 jestem oczarowna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wonderful set ! :D Gorąco pozdrawiam koleżankę z śląska:D:D i Życzę Wesołych Świąt :):*

    OdpowiedzUsuń
  21. lovely outfit :D

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    OdpowiedzUsuń
  22. zachwycił mnie ten zestaw :) a zwłaszcza czapka!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. jej, jestes genialna! zakochałam się ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  24. do tej stylizacji brakło mi słów<3



    zapraszam do siebie i obserwowania: http://breatheliffe.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam charmsy Apartowe, ze świątecznej kolekcji mam dzwoneczek :)

    Obserwuję :)

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny sweterek :) i bransoletka :) sama taką mam :D pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  27. When everything is connected with Christmas and this fabulous Christmas atmosphere, so wearing all the time warm sweaters and comfortable, black coat. In addition on hand the most suitable Christmas bracelet for this occasion and it’s the best one!

    OdpowiedzUsuń