wtorek, 20 listopada 2012

Everything in one colour



Dla jednych będzie to dobra wiadomość, a dla innych zdecydowanie gorsza, mianowicie jednokolorystyczne zestawy wracają znowu do łask! Z sezonu na sezon coraz bardziej wyraźna staje się tendencja do noszenia od stóp do głów tego samego koloru. Na pokazach na jesień i zimę 2012 takie zestawy zaprezentowali Kenzo oraz Oscar de la Renta. Na lato tego typu propozycji jest jeszcze więcej m.in. u Valantino, Zaca Posena czy Giambattisty Valli.





SWEATER: H&M
PANTS: ZARA
NECKLACE/BRACELETS: NO NAME
RINGS: AFTER GRANDMA
BEAUTY CASE WORN AS A BAG: WITTCHEN
COAT: KARSTADT
BOOTS: BALDININI

Source: www.style.com
Fall 2012 fashion shows, from the left: Kenzo, Kenzo, Oscar de la Renta 


Source: www.style.com
Sprong/summer 2013 fashion shows, from the left: Valantino, Zaca Posen, Giambattista Valli

33 komentarze:

  1. Jednokolorowy zestawy bardzo mi odpowiadają :)
    wyglądasz super !

    Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, że bardzo mi się podobał ten zestaw <3
    I twój sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniale. uwielbiam total looki

    pasuje Ci ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna opcja całość w bordo <3 jestem na TAK! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cała w bordo....ciekawie :) najlepsze buty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Total look nigdy jakoś specjalnie mnie nie kręcił :p Butki masz bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor zupełnie nie mój, ale podoba mi się połączenie kilku podstawowych rzeczy, które tworzą spójną całość. Nie podoba mi się tło zdjęć - witryna z wyprzedażą?

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię jednokolorowe zestawy, ale nie przypadł mi do gustu. Fajne jest połączenie burgudu ze złotem :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też już mam pomysł na połączenie burgundu ze złotem:)

      Usuń
  9. total look to świetna sprawa, twój jest bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. !Mega total, świetna kolorystyka, wprost stworzona dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  11. myślałam, że total look jest zarezerwowany głównie dla czerni, a tu proszę jak pięknie :) zestaw marzenie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. nie myślałam, że zestawienie prawie całości w burgundzie może tak GENIALNIE wyglądać! ;O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bo to kolor który jest wybitnie nietwarzowy :D Ale total look genialny ;))

      Usuń
  13. Przepieknie zestawilas ze soba wszystkie czesci garderoby. Fajnie to wszystko wyglada. Poza tym nie moge wyjsc z podziwu nad Twoimi wlosami...ahhh i ohhh :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się dziewczyny, że się Wam podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  15. your look is great! I love this color!


    New post on my blog!
    www.antheafashion.com

    OdpowiedzUsuń
  16. great outfit!!! i follow you now ;)
    i would love to follow me back because love your blog!!
    kisses pretty
    http://blogcashmeremafia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny sweterek :) uwielbiam połączenie burgundu i złota :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Love this kina from Head to toe look, burgundy is such a great Color
    <3
    X the Cookies
    Samecookiesdifferent.blogdpot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow what a fabolous look! Love it, the colour is beautifull!!

    -xoxo- lorena

    http://www.lolitainthemix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna stylizacja. Bardzo podoba mi się ten sweterek Dodałam Cię do obserwowanych
    Zapraszam do siebie
    http://stylowcy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Do butów nie jestem przekonana, ale cała reszta tworzy piękną całość :)
    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny monochromatyczny zestaw. dzięki temu, że jest jeden kolor ładnie się wybija na plan pierwszy splot sweterka :)
    Lona

    OdpowiedzUsuń
  23. wszystko fajnie, pięknie, ale zdobienie kozaków strasznie mi się nie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń