niedziela, 14 października 2012

My outfit for SWAG Show



6 października w Katowicach w utrzymanej w industrialnym stylu Galerii Szyb Wilson odbyło się SWAG Show, na którym zjawiło się wielu polskich projektantów i producentów po to, żeby zaprezentować swoje projekty. Każdy mógł swobodnie poruszać się po galerii, oglądać wystawione ubrania, buty, torebki, biżuterię i mnóstwo innych rzeczy, których nawet nie zdążyłam zobaczyć. Najwięcej czasu spędziłam przy stoisku Glittera, gdzie oglądałam biżuterię i oddałam moje włosy w ręce bardzo miłej fryzjerki z Jean Louis David (jak widzicie w końcu mam jakąś inną fryzurę na zdjęciach). Moją uwagę przyciągały także smakowite babeczki z Big Baba Cupcakes oraz piękne, wykonane ze skóry naturalnej torebki Mako Bags (znam tę markę od dobrych kilku miesięcy, ale nie mogłam do tej pory zobaczyć projektów na własne oczy). SWAG Był również okazją do spotkania się ze znajomymi blogerkami ze Ślaska!:)

Jeżeli chodzi o mój strój to wydawało mi się, że założenie skórkowej kurtki (mam ją od 5 roku życia i całkiem dobrze się trzyma, z tym, że ma teraz rękaw 3/4:P) i rurek będzie odpowiednie do poprzemysłowego wnętrza Szybu Wilson, w dodatku zdecydowałam się na modne tej jesieni jak i nadchodzącej wiosny połączenie szarego i różu (kilka zdjęć z inspiracjami znajdziecie poniżej).  






T-SHIRT: H&M
LEATHER JACKET: FROM WARDROBE
WATCH: ADRIATICA
BRACELETS: APART
BAG: KARSTADT
PANTS: H&M
SHOES: POLLINI

Źródło: www.style.com
 Pokazy mody na jesień/zimę 2012/2013, od lewej: Giorgio Armani, Chanel, Giorgio Armani
Źródło: www.style.com
 Pokazy mody na wiosnę/lato 2013, od lewej:  Phillip Lim, Tibi, Anna Sui







30 komentarzy:

  1. ale super musiało być :) a z tym szarym i różem to mnie zainspirowałaś

    OdpowiedzUsuń
  2. ejj, ale ładnie Ci w tej fryzurze! ;d piękna kurteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurtka swietna, nie ma to jak przyjaciel!
    a przy okazji zapraszam na mega wyprzedaz, moze Cie cos zainteresuje http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=2513609
    pozdrawiam
    ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. So cute!!!
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  5. SYLWIA!!!!!
    WOW!
    UPIĘTE WŁOSY!
    pierwszy raz od 5 lat masz taką fryzurę:D jedyna inna niż rozpuszczone to zawsze był zwykły kucyk :D
    wow super - a twierdziłaś ze nie będa się trzymać i sie nic nie da zrobić :D ale rozumiem, że nie możesz mieć fachowych rąk fryzjerki na codzień;p
    mi się bardzo podoba, super taka odmiana;) wiem jak cięzko upiąć tak długie włosy w coś bardziej wystrzałowego, wielki plus;)

    Pozdrawiam
    Pati

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym nie miała dwóch lewych rąk do upinania włosów, to może częściej bym się mogła pokazywać w koku...

      Usuń
  6. Bardzo CI ładnie w koku i fajny zestaw, szary i róż też lubię, choć u mnie przeważnie czerwień i czerń :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastics pictures and look! I love your jacket.Nice post.=)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjecia :) pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili

    www.2fashiondaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Thank you so much for your sweet comment!! Of course I follow you back!
    If you want we can follow also with bloglovin, google+, twitter and facebook?
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!
    WWW.ZAGUFASHION.COM
    ZAGU FACEBOOK PAGE
    bloglovin follower

    OdpowiedzUsuń
  10. beautiful post!!Your blog is so lovely! I'm thinking, if you want, we can follow each other! It would be great!!
    http://laborsadimarypoppins.blogspot.it/
    xoxo Gloria

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful look!!!
    Have a good week!!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  12. These are amazing photos and love your leather moto jkt.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny strój i nie sposób nie zauważyć genialnie wykonanych zdjęć :) super!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. me encantó tu reloj!! un beso

    http://talkingaboutfashion-beatrizfernandez.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. you are pretty!
    http://please-freeze-time.blogspot.com/
    xx Jules

    OdpowiedzUsuń
  16. Molto carini i capelli acconciati in questo modo (: Reb, xoxo.

    *Nuovo post sul mio blog,
    fammi sapere cosa ne pensi ;) eccoti il link:
    http://www.toprebel.com/2012/10/1314-ottobre-2012-sermoneta_16.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie Ci w związanych włoskach ;)

    http://tamagdaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę uważam, że powinnaś częściej spinać włosy, używając np. wypełniaczy, dzięki czemu upinanie jest proste :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ha! Mako bags - zakochałyśmy się w nich podczas SWAGu!!!
    oglądałaś? Świetna kolekcja z ćwiekami!
    Ściskam, Lona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam Mako Bags już od dawna i jestem zawsze na bieżąco z ich kolekcją:) Projekty dziewczyn zachwycają:)

      Usuń
  20. najchetniej podkradłabym ci tę torebkę, jest swietna:)

    OdpowiedzUsuń
  21. zgadzam się z dziewczynami powinnaś częściej nosić związane włosy ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń