poniedziałek, 8 października 2012

Monnari event

W sobotę (22.09.2012 r.) wzięłam udział w evencie zorganizowanym przez Monnari oraz Domodi. Zostałam zaproszona do showroomu Monnari w Łodzi, gdzie wraz z innymi blogerkami mogłam podziwiać najnowszą kolekcję marki.  Mogąc spędzić kilka godzin wśród mnóstwa ubrań i dodatków czułam się jak ryba w wodzie! Nie myślcie jednak, że podczas spotkania tylko oglądałyśmy piękne rzeczy z najnowszej kolekcji! Każda z nas miała za zadanie stworzyć dwie stylizacje- codzienną oraz wieczorową. Organizatorzy udostępnili nam pokój wypełniony po brzegi ubraniami i akcesoriami po to, żeby każda z nas mogła wybrać strój do sesji zdjęciowej! Chciałabym mieć tak wielką garderobę u mnie w domu! Po tym jak w końcu udało mi się zdecydować co założyć oddałam się w ręce profesjonalnej wizażystki, która zadbała o mój makijaż do sesji. Oczywiście podczas spotkania miałam również możliwość poznania pozostałych dziewczyn. Organizatorzy zadbali nawet o przepyszny catering, dzięki czemu miałyśmy energię na przygotowanie naszych stylizacji.  W prawdzie żeby przyjechać do Łodzi na godzinę 12 musiałam wstać już o 4 rano, ale tak miło spędzony dzień wynagrodził mi brak snu (nie przypuszczałam, że tak trudno dostać się z Katowic do Łodzi). Dziękuję jeszcze raz Monnari oraz Domodi za zaproszenie! Efekty sesji fotograficznej będziecie mogli zobaczyć w następnym poście.    

W spotkaniu wzięły udział:










BLAZER: ZARA
T-SHIRT: H&M
NECKLACE: APART
BAG: MICHAEL MICHAEL KORS
PANTS: PEEK&CLOPPENBURG
HEELS: VENEZIA

23 komentarze:

  1. Ciekawy look!
    Zazdorszczę tego eventu.

    Będziesz może na "Zabłysnij jesienią" lub coś o podobnej nazwie, której teraz nie pamiętam? [klinika piękna w Kato]

    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego najnowszego outfitu na www.fogdancing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo nie, teraz to mnie skręca z zazdrości! Tyle ciuchów w jednym miejscu... a Ty w samym tego środku! :))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. How fun! You look amazing as usual dear :)

    xoxo,
    Rachel
    Rachel’s Lookbook

    OdpowiedzUsuń
  4. takie eventy to świetne przeżycie:) pięknie wyglądałaś,czekam na efekty sesji. pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglada jak swietny event. Wygladalas swietnie, podobnie jak reszta dziewczyn:-)
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz! Naszyjnik też świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko pozazdrościć takiego eventu! Może na następny wybierzemy sie wspólnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło wspominam to spotkanie. Mam nadzieję, że następnym razem będzie okazja i czas aby lepiej się poznać, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądałaś- z reszt dziewczyny także ;) Buziaki, zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. SO NICE ♥♥ AMAZING OUTFT AMAZING HAIR!!!

    http://www.beluloveblog.blogspot.com.es/2012/10/black-orange.html#more

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello! I'm following you right now! :D

    pls do too thanks!!

    angelineng92.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł!
    Ładnie wyglądałyście *.*


    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna akcja dla blogerek no i doborowe towarzystwo!
    Gratuluję i zazdroszczę :)))
    Ściskam,
    Lona

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastic post! Great event and I love your outfit! kiss

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny post, spotkanie musiało być naprawdę udane :) świetne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Great event! Lovely photos!

    Would you like to follow each other via GFC?

    Evi xoxo

    The Notebook of a Fashion Lover


    Enter my giveaway to win a TED BAKER bag!

    OdpowiedzUsuń
  17. Lovely fhotos! Nice blog. Follow each other?
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  18. Thank you for your comment in my blog! I'm following you now and then I'm waiting for you too!

    Evi xoxo

    The Notebook of a Fashion Lover

    OdpowiedzUsuń
  19. Thank you for visit my blog. I'm now following you. I hope you follow me too.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń