poniedziałek, 22 października 2012

Jesienne rozświetlenie



Jesień jest dobrym czasem na zregenerowanie skóry po słonecznych wakacjach i realizację planów mających na celu upiększenie naszego wyglądu. Chłodne popołudnia i wieczory można spędzać na zajęciach fitness, albo na relaksujących zabiegach w gabinetach kosmetycznych. Jesień to również idealny okres, na to by skorzystać z zabiegów z zakresu medycyny estetycznej.

W związku z tym bez wahania przyjęłam zaproszenie na spotkanie testowe "Jesienne rozświetlenie" organizowane przez Dentim Clinic w Katowicach. Razem z kilkoma blogerkami ze Śląska mogłyśmy na żywo zobaczyć jak wykonuje się wybrane zabiegi z zakresu medycyny estetycznej.  Eksperci z Dentim Clinic zapoznali nas jak dzięki urządzeniom takim jak CoaxMed, MesoTherm czy X-lase możemy w stosunkowo krótkim czasie pozbyć się przebarwień na skórze lub dodatkowych kilogramów. Dowiedziałam się, że jesienią najlepiej jest wykonywać takie zabiegi jak: laseroterapia, mezoterapia bezigłowa, peelingi, terapię antycellulitową oraz odchudzającą.

Jedną z najistotniejszych kwestii jakie poruszono na spotkaniu było to, że lepiej jest zapobiegać procesom starzenia się skóry niż w sytuacji kiedy doszło już do uszkodzenia skóry odwrócić ten proces. Zmobilizowało mnie to do zwiększenia dbałości o stan mojej skóry, bo pomimo tego, że nie mam z nią teraz większych problemów to jednak mogą one wystąpić wcześniej niż sadziłam.









9 komentarzy: