środa, 5 września 2012

Zakupy w Silesia City Center


W ubiegłą sobotę uczestniczyłam w zorganizowanej przez Silesia City Center akcji "Silesia bloguje trendy" i chciałam w tym miejscu bardzo podziękować za zaproszenie! Razem z blogerkami z czekofashion, lenalona, standupfashion, mawardrobe, callistafashion, silesiastreetlook, stylebycaroline, charlize mystery i kobiecymokiem.pl miałyśmy za zdanie znaleźć ubrania i dodatki zgodne z trendami na jesień i zimę 2012/2013. W ciągu czterogodzinnych zakupów każda z nas miała do wydania 1000 zł we wszystkich sklepach honorujących bony podarunkowe Silesia City Center! W trakcie zakupów towarzyszył nam fotograf, który robił nam zdjęcia podczas całej akcji.











Po udanych zakupach udałyśmy się do specjalnie przygotowanego dla nas fashion roomu, gdzie oddałyśmy się w ręce makijażystek z Sephory i mogłyśmy przebrać się w zakupione przez nas ubrania. Następnie każda z nas wzięła udział w profesjonalnej sesji fotograficznej, której rezultaty będzie można zobaczyć na blogach uczestniczek akcji.



Był również czas na zrobienie wspólnego zdjęcia, oczywiście obowiązkowo w stworzonych przez nas jesiennych stylizacjach!


A tutaj Kasia i ja z torbami pełnymi zakupów. To co kupiłyśmy przedstawimy w kolejnych stylizacjach na naszych blogach. Dzięki Silesia City Center spędziłyśmy bardzo miło czas i uzupełniłyśmy nasze szafy na sezon jesienno-zimowy! 


W trakcie zakupów miałam na sobie:

LEATHER JACKET: FROM WARDROBE
T-SHIRT: H&M
SKIRT: H&M
BAG: MICHAEL MICHAEL KORS
HEELS: KAZAR

18 komentarzy:

  1. ale ja jestem zakochana w sukience Kasi! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekaj aż zobaczysz sesję zdjęciową Kasi! To jest dopiero szał;)

      Usuń
  2. no to co, tak raz na kwartał byłoby miło, nie?:)))

    fajna akcja, miła atmosfera i świetna ekipa!

    lena

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia:)

    pozdrawiam:):)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie pięknie wyglądacie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! SO FABULOUS!! =))))

    xoxo,
    http://raellarina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna fotorelacja, oglądam i uśmiecham się do siebie:) A.

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdrościmy takiej akcji :) Świetna zabawa, miło spędzony czas. Super !
    Obserwuję, bo warto. Zapraszam w wolnej chwili może Tobie również spodoba się nasz blog i zechcesz śledzić nasze poczynania modowe;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Really nice blog! Follow you now!

    http://shedidfashionblog.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ wam zazdroszczę tych zakupów! :)
    Obie z Kasią wyglądałyście śliczne i jak cię znam, to wybrałaś przepiękne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. torebka boska :) zapraszam do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. mam nadzieje, że kiedys może i ja będe brała w takim projekcie udział:)świetna relacja:)

    OdpowiedzUsuń