niedziela, 12 sierpnia 2012

Victoria's Secret

Pictures by Thesignofdesign

W lipcu otwarto w Warszawie w Złotych Tarasach pierwszy w Europie butik Victoria's Secret beauty & accessories. Jak już sama nazwa mówi w sklepie można nabyć kosmetyki oraz akcesoria. Butik ma w swojej ofercie również majtki, jednakże nie znajdziemy tam żadnych biustonoszy, a szkoda, bo to w końcu komplety bielizny i kostiumy kąpielowe są najbardziej pożądanym asortymentem Victoria's Secret. Będąc w stolicy z ciekawością zajrzałam do nowo otwartego sklepu i kupiłam sobie balsam do ciała o zapachu wanilii i kokosu (bardzo ładnie pachnie). W Victoria's Secret zakupimy żel do mycia ciała w cenie 49 zł, balsam do ciała za 59 zł, mgiełkę do ciała za 59 zł, a majtki za 69 zł. Z pośród akcesoriów spodobało mi się jedynie różowe etui na iPada oraz kilka kosmetyczek, reszta sklepowego asortymentu, zdecydowanie nie jest dla mnie. Na pewno będę czekać na moment kiedy w Polsce będzie można nabyć wymarzone komplety bielizny z VS, bo na chwilę obecną najbliższy butik oferujący bieliznę znajduje się w Londynie (jego otwarcie miało miejsce dzień po otwarciu sklepu w Złotych Tarasach). Ale dość już tego narzekania! Trzeba się cieszyć, że w ogóle w Polsce coraz więcej światowych marek otwiera swoje butiki i nie musimy wszystkiego kupować przez Internet, albo wybierać się na zakupy za granicę. 





20 komentarzy:

  1. jak ja bym chciała wszystko !!! z tych zdjęć !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you so much for your visit!!! I follow you now!
    Want us to follow by Bloglovin? let me know...
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  3. akcesoria też nie w moim stylu, too much pink, że się tak wyrażę. Natomiat bieliznę z VS kocham, staniczki są genialne. Nie rozumiem też idei otwierania butiku firmy stricte bieliźniarskiej, gdy w asortymencie za bardzo nie ma owej bielizny...

    OdpowiedzUsuń
  4. liczyłam na bieliznę, poczekamy zobaczymy, może kiedyś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, w końcu w Londynie otwarli butik z pełnym asortymentem, to może u nas w przyszłości również poszerzą ofertę;)

      Usuń
    2. Ciekawa jestem ich kosmetyków, jeśli chodzi o opakowania, to wyglądają trochę...tandetnie jak dla mnie :)
      A etui na Ipada są skórzane?

      Usuń
    3. Etui na iPady są ze skóry naturalnej, co do kosmetyków to mogę Ci jedynie powiedzieć jak się będzie sprawować balsam:P

      Usuń
  5. Hi lovely, I follow you by Bloglovin too!!!
    Have a good week! and keep in touch...
    Besos, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie miałam zamiar odwiedzić VS wczoraj ,ale niestety czas mi na to nie pozwolił :)
    Wielka szkoda ,że nie ma bielizny :(

    Pozdrawiam i obserwuję

    magnesstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo,rzeczywiście szkoda,że nie ma bielizny. Całość asortymentu robi jednak wielkie wrażenie! ;)
    Również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie no bielizna jest, ale nie strojów kąpielowych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale tam pięknie jest! :) Fantastyczny asortyment.

    Zapraszam do siebie na konkurs:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda na kobiecy raj na ziemi ;) Muszę się tam wybrać


    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. wow! what a great blog, I'd love to follow each other if you like :-)

    xxx Ros.e.

    OdpowiedzUsuń
  12. moją ostatnią notkę poświęciłam właśnie Victoria's w Warszawie :) zawiodłam się, że nie ma w sklepie biustonoszy, ale wynagrodziłam to sobie zestawem mgiełek za 99zł. generalnie bardzo się cieszę, że pojawił się ten sklep w Warszawie.
    pozdrawiam i zapraszam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  13. Przechodziłam ostatnio obok VS, ale nie weszłam do niego. Mam obecnie tyle kosmetyków, których denko chciałabym niebawem ujrzeć, że nie mogłam pozwolić sobie na kolejne zakupy. A takie odwiedziny często tak się kończą... :)
    Pozdrawiam z leśnej polany

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham VS, do tej pory kupowałam kosmetyki ze jedynie ze Stanów fajnie, że teraz mogę mieć je dostać w każdej chwili !! :)

    OdpowiedzUsuń