piątek, 10 sierpnia 2012

My shopping day in Warsaw


Będąc w Warszawie nigdy nie miałam czasu zobaczyć tych sklepów, na których najbardziej mi zależało. W związku z tym w ostatnią środę pojechałam z moją mamą do stolicy, żeby nadrobić wszystkie zaległości  i zrobić zakupy. Po wyjściu z dworca PKP pierwszym punktem na mojej liście był sklep Victoria's Secret w Złotych Tarasach. Asortyment jest całkiem spory, więc każda amatorka kolorowych kosmetyczek oraz intensywnie pachnących kosmetyków znajdzie coś dla siebie (więcej napisze w osobnym poście). 


Po wyjściu ze Złotych Tarasów obowiązkowo musiałam zrobić sobie zdjęcie pod Pałacem Kultury i Nauki (bądź, co bądź to symbol Warszawy). Całodniowe chodzenie po sklepach wymagało wygodnych ciuchów, więc założyłam legginsy Peek&Cloppenburg, t-shirt z H&M, a do tego torebkę projektu Sabriny Pilewicz (mieści niesamowite ilości rzeczy) i szpilki z Kazara (tak, tak chodziłam na obcasach przez cały dzień od 6 to 21:P)


Potem wybrałam się do Chiara Boutique, skąd po prostu trudno było mi wyjść, bo nie mogłam oderwać oczu od wszystkich dodatków Marc by Marc Jacobs, MICHAEL Michael Kors, czy See by Chloe.  Niestety z wrażenia nie zrobiłam zdjęć w sklepie, ale również postaram się napisać o tym butiku w osobnym poście.


Zobaczyłam butiki na Placu Trzech Krzyży jak i na Mokotowskiej (tutaj m.in. można zakupić ubrania projektu Anii Kuczyńskiej). W końcu dotarłam do Vitkaca. W sklepie całe drugie piętro przepełnione jest najbardziej ekskluzywnymi i pożądanymi światowymi markami (m.in Celine, Givenchy, Gucci, Stella McCartney, Jimmy Choo). W butiku nie ma prawie w ogóle klientów, ale jest tak raczej z oczywistych powodów. W każdym razie po raz pierwszy przymierzałam buty Jimmy Choo! Chcociaż jedna para jego szpilek to moje póki co niespełnione marzenie. Niektóre modele były wygodne (te na niższych obcasach), a niektóre nadają się raczej tylko na krótkie wyjścia (np. widoczne poniżej czarne szpilki). Widziałam również Celine Phantom bag i zrobiła na mnie niestety dużo mniejsze wrażenie niż w Internecie. Wolałabym żeby torebka za 6 400 zł, miała chociaż jakiś zatrzask, na który można ją zamknąć, a boston bag nie ma żadnego zapięcia.


Siedem godzin, które miałyśmy do czasu odjazdu naszego pociągu do domu minęło bardzo szybko i nie zdążyłam zobaczyć wszystkiego (Moliera 2 musi poczekać do czasu następnego wyjazdu). Zrobiłyśmy zdjęcie udanych zakupów w Chiara Boutique i Victoria's Secret, poszłyśmy na obiad i z uśmiechem wróciłyśmy do domu, po bardzo udanym dniu. Nie piszę nic o dostępnych w Warszawie sieciówkach, bo większość z tych sklepów znam i nie było sensu do nich wchodzić, bo będąc w stolicy chciałam zobaczyć marki, których nie można kupić w moim mieście.  


19 komentarzy:

  1. ♥ Victoria Secret, lovely photos!
    Have a nice day, x

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj my też ostatnio gościłyśmy w Victoria's Secret... Niedoczekanie nasze w Polsce, do tej pory miałyśmy możliwość importu z USA,a tutaj niespodzianka! :) jak po zakupy to do stolicy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry pomysł. Ja jak odwiedzam Warszawę, też poświęcam czas na pooglądanie kolekcji projektantów, których w Katowicach niestety dostać nie można :)
    Czasem nawet uda mi się coś kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie dzięki, polecamy się na przyszłość Design pod różną postacią gości u nas co czwartek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że zakupy były udane. Śliczne masz zdjęcia tych butów. W szczególności tych balerin i czerwonych koturnów.
    http://psycho-and-company.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj to mój aparat musiał zniekształcić kolor:) W rzeczywistości są fioletowe;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oszalałabym z tymi butkami.. wczoraj w Pollini już miałam niemałe palpitacje;)))

    lena

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakupki na pewno udane! :)

    Mam nadzieję że nie zapomnisz mnie odwiedzić! :)
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. I can see that you had a great shopping day!! Love all the items, and specillay Jimmi Choo!! :)
    Thanks for visit my blog, i´m following you now :) xo
    www.girlinsunglasses.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej girl, thanks for taking a look at my blog! Follow you now with GFC, hope you will back!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Good idea to follow with Bloglovin too, follow you right now! Let me know when you follow back! Have a nice day x

      Usuń
  11. Dobre buty!, bardzo mi się podobają:)
    Polubiłam Cię na facebook'u :)

    Zapraszam do siebie:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekamy z niecierpliwością na nowości, u nas trochę o czerni i nowy lokal na warszawskiej imprezowej liście :) polecamy

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful post!!! nice blog!!! take a look on my blog and if you like we can follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowna niebieska torba :)

    http://fila-kaja-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Also following with Bloglovin dear! Hope you will back..
    Have a nice day xoxo

    OdpowiedzUsuń
  16. Nice pictures! These shoes are soo nice! x
    starrystreet.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń