piątek, 31 sierpnia 2012

Leather oversized vest

Pictures by www.kadrbarw.pl 

Wraz z końcem sierpnia rozpoczyna się dla mnie okres noszenia ubrań modnych w sezonie jesień/zima. Skórkowe kurtki, czy kamizelki w stylu oversized prezentuje m.in. u Proenza Schouler, Gucci i Balmain. Kamizelkę zrobiła dla mnie moja mama ze starej kurtki mojego dziadka, dzięki czemu nigdy nie spotkam nigdzie takiej samej.

Jeżeli podobają się Wam zdjęcia to zapraszam na Faceboka fotografów: https://www.facebook.com/pages/Kadrbarwpl/202983896397747


Źródło: www.style.com
Fall 2012 fashionshows, from the left: Proenza Schouler, Balmain, Gucci

VEST: DIY
T-SHIRT: H&M
NECKLACE, BRACELETS: KOD
BAG: BATYCKI
PANTS: PEEK&CLOPPENBURG
HEELS: MY MUM'S

26 komentarzy:

  1. Fajnie wyglądasz w elegancik wydaniu, tutaj... w takim seciku z pazurem... podobasz mi się chyba jeszcze bardziej!!! Kobieto jest czad!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. perfekcyjne zdjęcia,perfekcyjny makijaż!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz, i te włosy:) A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gorgeous outfit! I adore the edgy chic look you're sporting, the vest is fab!

    By any chance if you have facebook could you please help me win my competition by clicking the "HELP ME WIN" link bellow? I really need help and I would so appreciate you lending a hand! =)

    xoxo Bree
    The Urban Umbrella

    HELP ME WIN!

    OdpowiedzUsuń
  5. kamizelka na prawdę robi wrażenie i dodaje Ci nieźle pazura! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna kamizelka! oryginalna i naprawdę cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kamizelka, sam bym chętnie taka założył :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie się prezentujesz! Bardzo mi się podoba.
    Masz przepiękne włosy! :))

    Pozdrawiam serdecznie. :) :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie podoba mi sie twoja kamizelka, to zdecydowanie moj typ i miła odmiana od wszechobecnej elegancji u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ świetna inspiracja skórzana! :))) Uwielbiam Twoje włosy :) Zapraszamy do nas i pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie! nie dość, że świetna stylizacja, to na 2 zdjęciu wyglądasz magicznie!!
    pozdrawiam i zapraszam :)
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  12. great outfit!
    I like your blog. What about following each other? I'm following you now on GFC.
    xo
    http://the-caramel-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi love ♥♥♥

    You look awesome!

    I am running a new giveaway on my blog. You are mostly invited to participate!
    http://www.nicoleta.me/2012/09/giveaway.html#comment-form

    Kisses,


    Nicoleta - REINVENT YOURSELF

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie wyglądasz! Świetny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale Ci pasują takie mocne wydania ;o nieziemsko wyglądasz *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawde fantastyczna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie , bardzo mi się podoba :) zapraszam do mnie ; www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie, uwielbiam jak jest prosto, ale ze smaczkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna stylizacja :) zapraszam na mojego bloga http://karvafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. co Ty robisz z tymi włosami, że są takie brzydkie?

    OdpowiedzUsuń