środa, 13 czerwca 2012

Kolejne spotkanie śląskich blogerek

Pictures by Ewa (http://vogueva.blogspot.com/)

W sobotę miałam przyjemność uczestniczyć w trzecim spotkaniu blogerek ze Śląska! Atmosfera była co najmniej tak fajna jak w lutym, kiedy to po raz pierwszy spotkałam dziewczyny! W takich spotkaniach najbardziej podoba mi się wspólna pasja, która nas łączy, a co za tym idzie możliwość porozmawiania o najnowszych trendach, ubraniach i dodatkach z osobami, które naprawdę się na tym znają. 

Myślę, że łatwo zauważyć u mnie na  blogu, że ostatnio moim ulubionym dodatkiem są torebki! Całkowicie oszalałam na ich punkcie! W związku z tym na spotkanie blogerek postanowiłam zabrać za sobą moją nową torebkę od niedawno odkrytego Pochi design. Marka wykonuje torebki ze skóry naturalnej, które są jednocześnie kopertówkami i pokrowcami na laptopy. Torebkę można rozłożyć i włożyć do niej laptop. Ma również specjalnie przygotowane wnętrze, które chroni laptop przez zniszczeniem (jego fragment widać na jednym ze zdjęć).

Uczestnicy spotkania:









JACKET: PEEK&CLOPPENBURG
DRESS: TERRANOVA
BAG: POCHI DESIGN
HEELS: RYŁKO
GLASSES: YVES SAINT LAURENT
NECKLACE:  H&M
SCARF: FROM WARDROBE

24 komentarze:

  1. wow Ewa zrobiła Ci świetne zdjęcia ;) fajnie wyglądałaś

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, wyglądałaś bardzo ładnie, ale najładniejsza była torba i chusta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nawet nie zauważyłam, że miałaś tak genialną torbę !

    OdpowiedzUsuń
  4. zajęta plotkowaniem nie zauważyłam jak pięknie wygladałaś ;ooo

    OdpowiedzUsuń
  5. na pewno zorganizuję. Już dziewczyną na spotkaniu mówiłam, że w lipcu lub w sierpniu planuję grilla na muchowcu dla nas ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. you are looking like a diva....heart that outfits <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ale was dużo! mam nadzieję, że spotkanie się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepięknie wyglądałaś;)
    zazdroszczę, chętnie też wybrałabym się na takie spotkanie, niestety są one daleko od mojego miejsca zamieszkania i nie mam się jak dostać, kto wie, może kiedyś :).
    PS: dziękuję bardzo za miły komentarz, pozdrawiam serdecznie i zapraszam częściej;)
    obserwuję:D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę wam tego spotkania :)
    No i wyglądałaś fantastycznie, a torebka naprawdę piękna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpisałam u siebie, ale u Ciebie też wklejam:
    Nie wiem dlaczego, ale nigdzie nie mogłam wcześniej dodać komentarza.
    Mnie też było bardzo miło
    :*
    A z obserwowanymi: mhm to nie tylko u mnie nie ma tej opcji. Teraz trzeba skopiować adres bloga i dodać do listy czytelniczej, listy obserwowanych blogów czy jak to się tam nazywa. Tyle wyczytałam gdzieś na ten temat. Sama nie umiem tego zrobić :/

    OdpowiedzUsuń
  11. nie jest źle ale urodą nie grzeszysz

    OdpowiedzUsuń
  12. Your outfit in one of "The best of the week" on my blog. Look here:
    http://legwearinfashion.blogspot.com/2012/06/best-of-week-xviii.html#more

    Kisses
    Anne

    OdpowiedzUsuń
  13. You look lovely! Have a nice weekend!

    xoxo

    http://www.lolitainthemix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Love your jacket, and that bag is adorable!
    xx,
    J
    www.abentpieceofwire.com

    OdpowiedzUsuń
  15. kurcze, nawet nie udało nam się pogadać:( mam nadzieje, ze nadrobimy następnym razem! pozdrawiam ciepło oczywiście obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  16. Wpadłam "jak śliwka w kompot" to takie moje określenie tego setu ;)
    Torebka <3

    OdpowiedzUsuń