czwartek, 7 czerwca 2012

Black leather jacket

Photos by http://mojetwojenasze.pl/

Nie wyobrażam sobie mojej szafy bez czarnej kurki ze skóry naturalnej! Jest dla mnie jednym z bazowych elementów garderoby. Lubię ją nosić zarówno do krótkich spodenek, sukienek oraz rurek. Z kolei rajstopy do szortów założyłam po raz pierwszy 14 lat temu (w czwartej klasie podstawówki), ale wtedy raczej nie myślałam o tym, czy było to modne, czy też nie. Teraz chętnie sięgam po takie połączenia, bo są praktyczne i przydatne w chłodniejsze dni. Życzę wszystkim udanego długiego weekendu!




JACKET: PEEK&CLOPPENBURG
SWEATER: UNITED COLORS OF BENETTON
SHORTS: BIG STAR
HEELS: POLLINI
CLUTCH: GLITTER

25 komentarzy:

  1. masz cudowne włosy :) zazdroszcze! i piękna stylizacja! zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Great look! I love your shoes :)
    Kisses
    Anthea

    www.antheafashion.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękni wyglądasz i masz piękne te włosy!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne włosy! W mojej szafie brakuje skórzanej kurtki,lecz podczas wyprzedaży zamierzam to nadrobić kupując ramoneskę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam ramoneski, ale ma ją moja mama. Może mi pożyczy?:D

      Usuń
  5. Bardzo mi sie podobało to twoje zestawienie, sweter na żywo jest jeszcze ładniejszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę go "na żywo" :) Na zdjęciach, nie do końca dobrze się układa...

      Usuń
  6. Love this black and pink look, suits you really great! xx Nini

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW I love this look... Black and Pink fits really great on you dear!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing sandals!

    http://silviasdailycloset.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  9. Love the black leather, especially the jacket! Great with pops of pink <3

    http://www.jesuisnataliec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ależ tu u Ciebie jest świeżo i przejrzyście,super:)
    obserwuję i zapraszam do siebie

    http://smallblackdress.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurtka i sweter są super. Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziewczyno masz super świetne włosy ! obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie się prezentujesz moja Droga:):*

    OdpowiedzUsuń
  14. love, love this look! <3

    http://therubberdoll.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. a mnie się podobają twoje włosy. są śliczne, zawsze chcialam miec takie, no ale coz, natura obdarzyla mnie odwtrotnością:D

    OdpowiedzUsuń
  16. super blog:)

    zapraszam do mnie: themalestreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje włosy <3.
    PS:Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnym czasie, pojawił się nowy post:D.

    OdpowiedzUsuń
  18. I have no occasion to wear an outfit like this but I do love the leather jacket and short look.

    OdpowiedzUsuń