niedziela, 26 lutego 2012

Sabrina Pilewicz bag


Sabrina Pilewicz jest polską projektantką, której nazwisko stało się znane głownie dzięki torebkom z kolekcji „la dolce vita”. Projektantka ma w swojej ofercie zarówno kopertówki, jak i bardzo pojemne, duże torebki. Wszystkie wykonane są ze skóry naturalnej importowanej z Włoch. Prosta forma sprawia, że są uniwersalne i eleganckie.  Większe modele charakteryzuje funkcjonalność, ponieważ w każdym z nich można naprawdę dużo zmieścić.

Zdecydowałam się na model Roma, ponieważ moja idealna torebka musi być naprawdę duża (mieścić format A4). Lubię tez skórę tłoczoną na wzór krokodyla. Na zdjęciach widać torebkę bez bocznych zatrzasków, ponieważ w takiej wersji jest zdecydowanie bardziej wygodna w użyciu. Myślę, że fioletowy kolor Romy trochę ożywi moją garderobę (kolor jest specyficzny, ponieważ w pomieszczeniach czasem wydaje się być chabrowy i tak to też wyszło na zdjęciach.) Dodatkowo torba jest wyposażona w pasek umożliwiający noszenie jej na ramieniu.
 

Torebki można zakupić poprzez stronę internetową http://sabrinapilewicz.com, w pracowni w Raszynie koło Warszawy oraz w showroomie w Hotelu Europejskim w Warszawie. Moją torebkę kupiłam właśnie w w/w showroomie. Musze przyznać, że na żywo największe wrażenie zrobiły na mnie modele Como oraz Milano. Są zgrabne i urocze, ale akurat nie potrzebowałam nowej kopertówki.

Do każdej torebki dodawany jest certyfikat, worek przeciwkurzowy oraz pyszne czekoladki.

Myślę, że wśród torebek Pani Pilewicz większość kobiet będzie w stanie znaleźć coś dla siebie, dzięki różnorodności kolorów oraz starannemu wykonaniu. Dodatkowo modele Roma oraz Firenze w kolorze czarnym mogą stanowić zamiennik toreb biznesowych, ponieważ są solidne i eleganckie (mają sztywne dno, dzięki czemu łatwo jest w nich wszystko znaleźć).

Torebki Sabriny Pilewicz bardzo często goszczą na polskich salonach, a nazwisko projektantki staje się coraz bardziej gorące. Niektórzy porównują Romę oraz Firenze do Hermes Birkin, ale torebki różnią się od siebie, co łatwo sprawdzić na zdjęciach w Internecie!

Podsumowując, torebka Sabriny Pilewicz była dla mnie absolutnym „must have”. Jestem zadowolona z jej zakupu i mam nadzieję, że będę ją mogła nosić przez wiele lat.

Zainteresowanych odsyłam na stronę projektantki http://sabrinapilewicz.com.

Sabrina Pilewicz is a really talented polish designer. All her bags are made from leather imported from Italy. Almost every woman can find something for herself in Sabrina Pilewicz collection because of big amount of colours in which bag are available and their shapes. Sabrina Pilewicz has an online store (the link is above) where you'll find many cluthes and really huge bags. I just adore her projects!



BAG: SABRINA PILEWICZ

38 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że Ci się podoba:) Ja jestem zauroczona:)

      Usuń
  2. Rzeczywiscie robi wrazenie. Mam nawet w swojej kolekcji torebke o bardzo zblizonym kolorze tyle ze z TK Maxxa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna torebka! I ten śliczny kolor!:)
    A czekoladki dokładnie tak jak piszesz są pyszne!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię takiego wzoru na torebce, ale kolor fajny!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny jest ten kolor, który wyszedł na zdjęciu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe:D Robię zdjęcia cyfrówką i czasem kolory nie są do końca takie jak w rzeczywistości;)

      Usuń
  6. można powiedzieć klasyka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna osoba z pasją :) Dołączam do grona fanów do zoabczenia :))

    OdpowiedzUsuń
  8. jest piękna:)))
    ZAZDROSZCZĘ!!!


    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super są te torebki! Z resztą znasz moje zdanie o nich:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam i podziwiam ją ;o cudowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna ta Twoja torebka! Wczoraj mi się od razu rzuciła w oczy! Miło było poznać! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że się Wam podoba!:) Ja ją uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna jest ta torba ;) będę obserwować bloga

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne są te torebki ale osobiście mam mieszane uczucia w związku z historią plagiatową :/

    OdpowiedzUsuń
  15. This post is really nice, I like it so much!!! This bag is amazing!!!
    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękna torba, chciałabym taką w kolorze nude. ;))

    Zapraszam do siebie, jeśli spodoba Ci się mój blog zachęcam do obserwacji i częstszych odwiedzin. ;) Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  17. jaka szkoda że nie poznałam Was wcześniej i nie byłam na spotkaniu- też jestem ze śląska:)))


    ale dopiero zaczynam blogowanie;)

    zapraszam do obserwacji http://kleofashion.blogspot.com/ JA JUŻ OBSERWUJE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Lovely bag!!:)

    www.diary-of-mia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. też mam smaka na jedną sztukę :D

    OdpowiedzUsuń
  20. I loveee your bag :)

    xx

    http://airedevainilla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Niesamowita torebka! Może masz ochotę się poobserwować? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Love this bag!! i follow you!

    OdpowiedzUsuń
  23. Beautiful bag! I love it!
    Thank you for the comment on my blog. I'd love to follow each other. I am following you. Dont forget to follow me back! :)
    Emma xx

    OdpowiedzUsuń
  24. torebka swietna a i Pani Sabrina to baaardzo mila osoba :)
    xo

    OdpowiedzUsuń
  25. gosh...what a great bag! i love it! just have to follow u!

    love,
    verena

    www.forwardforfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Cud, miód, malina :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. So cute bag!! Love it!
    Kisses
    http://www.lookladymode.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. hi there!!!!
    you have an amazing blog...
    your dog is so beautiful...I'd like have your same dog...
    :)
    I have new post on my blog..I'd like know what do you think...
    http://www.2befab.com/2012/03/milano-fashion-weekdo-you-remember.html
    xoxo2befab

    OdpowiedzUsuń