poniedziałek, 20 lutego 2012

How to do shopping on www.net-a-porter.com


Net-a-porter jest sklepem internetowym, w którym można kupić ubrania oraz dodatki najbardziej znanych światowych marek. Ma siedzibę w Wielkiej Brytanii.

Po pierwsze i chyba najważniejsze zakupów można dokonywać jedynie przy pomocy kart kredytowych. Przy czym przy pierwszych zakupach adres, na który ma zostać doręczona przesyłka musi się zgadzać z adresem przypisanym do karty kredytowej.

W przypadku kiedy limit na naszej karcie jest zbyt mały, można skorzystać z opcji karty prezentowej (gift card).  I tutaj albo faktycznie liczyć na prezent (haha;P) albo wręczyć komuś pieniądze na zakup karty. To jedynie rozwiązanie jakie przyszło mi do głowy, żeby nie trzeba było zwiększać limitu na karcie.
Zakupy rozpoczynamy od zalogowania się na stronie net-a-porter. Następnie dodajemy wybrane rzeczy do koszyka. Drugim krokiem jest „shipping”. Wybieramy tutaj adres, na który ma być dostarczona przesyłka oraz opcję przesyłki. Można wybrać jeden z dwóch wariantów:  DHL European Express (25 euro, 1-2 dni robocze) lub DHL European Standard (15euro, 2-3 dni robocze). Trzeci krok to zapłata (payment). Podajemy dane z naszej karty kredytowej lub wpisujemy numer z karty prezentowej. 

Zwracam uwagę na to, żeby wybrać dobrze cenę przesyłki, ponieważ złożonego zamówienia nie da już się zmienić!  

Zamówienie zostaje rozpatrzone w ciągu 24 godzin, a w czasie wyprzedaży do 72 godzin. Cały proces wysyłki możemy śledzić logując się na stronę internetową w zakładce my orders.

Zostaje nam już tylko odebranie wybranej rzeczy!

Zwrotu oraz wymiany towaru można dokonać bezpłatnie. Na szczęście nie musiałam korzystać z tej opcji, dlatego też nie orientuję się jak to wygląda w praktyce.

Więcej o moich osobistych doświadczeniach z zakupami znajdziecie tutaj.

Mam nadzieję, ze to co napisałam chociaż trochę Wam pomoże. Zakupy nie są trudne, ale żałuję, że sama nie mogłam przeczytać jakiś porad na ten temat przed złożeniem zamówienia, bo czułabym mniejszy niepokój (nie jestem przyzwyczajona do kupowania w zagranicznych sklepach internetowych).

8 komentarzy:

  1. Ooo moja imienniczka! Piękne stylizacje, przejrzałam trochę bloga i dodaję do obserwowanych ;] Czekam na więcej ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. love it!!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi pomoglo, moze w koncu zdecyduje sie na jakis zakup w tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sklep jest bardzo fajny ;)
    bloga prowadzisz bardzo ciekawie ;) stylizacje są super!
    obserwuję i licze na to samo ;P ;D

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. thanks for sharing,
    i love your blog and i'm following you now
    hope we can follow each other

    xo
    www.myjiglyciouslife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń