niedziela, 8 stycznia 2012

iPad 2



Nie ukrywam, że jestem wielką fanką Apple od kilku lat. Moje marzenie o posiadaniu własnego iPada 2 w końcu się spełniło. Jest on niekończącym się źródłem rozrywki i mam dzięki niemu dostęp do Internetu w każdym miejscu, w którym się znajduję (oczywiście zakładając, że Orange ma tam zasięg). Polecam ten sprzęt każdemu jako bardzo fajny gadżet. Jeśli jednak ktoś potrzebuje urządzenia do pisania dłuższych tekstów to odradzam jego zakup, ponieważ wymaga to dokupienia klawiatury.    

I have to say that I'm a big fan of Apple. My dream to have my own iPad 2 come true. Now I have the Internet connection everywhere and I can play games, use youtube, facebook and read books at every moment. It's really worth to have an iPad because it's a brilliant gadget.

8 komentarzy:

  1. też go mam i przyznam że rewalacyjny jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam iPhone'a i bardzo go kocham! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe, też mam iPhona 3Gs oraz iPoda nano;) Można się w pewnym stopniu (albo i bardzo dużym:P) uzależnić od tych sprzętów.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie dalej jak wczoraj o tym myslałem, bo chyba przyjemnie czyta się na nim ebooki?

    OdpowiedzUsuń
  5. Fotograf weselny- czyta się przyjemnie ale dobrze jest ustawić jasność na minimalną żeby nie męczyć wzroku. Czytam korzystając z darmowego iBooks:)

    OdpowiedzUsuń
  6. hej kochana!:* własnie został jeden dzień konkursu na kosmetyki do pielęgnacji włosów! wpadaj zostawić maila! Mocno całuje :*

    OdpowiedzUsuń
  7. znaczek jabłuszka to zawsze będzie jabłuszko :*

    OdpowiedzUsuń