wtorek, 10 stycznia 2012

DKNY iPad case

Pierwszy raz w życiu zrobiłam zakupy w sklepie internetowym net a porter. Z lekką nutą niepokoju rozpakowałam przesyłkę z Wielką Brytanii, żeby przekonać się, że faktycznie zawiera ona wybrany przeze mnie produkt. Pokrowiec na iPada jest wykonany ze skóry lakierowanej, więc utrzymanie go w czystości nie będzie stanowiło najmniejszego problemu. Jeśli chodzi o same zakupy na net-a-porter, to zwracam uwagę na to, że w okresie wyprzedaży przesyłki są wysyłane z pewnym opóźnieniem (po więcej niż 24 godzinach). Gdybyście szukały, to opcję kosztu przesyłki wybiera się w zakładce shipping (15 lub 25 euro). W przypadku wyboru przesyłki za 25 euro wszystko trwa naprawdę ekspresowo- paczkę dla mnie wysłano ok 1 w nocy i była u mnie przed 12 w południe. Jestem zachwycona moim nowym pokrowcem i życzę Wam udanych wyprzedażowych zakupów!!!!

it is the first time when I bought sth on the www.net-a-porter.com/. I really enjoy my new iPad case and I hope your shopping on sales will be as good as mine!
iPad case: DKNY

16 komentarzy:

  1. O rany chcę taką! co prawda nie mam ipoda ale chcę! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda świetnie. Nawet, jeśli nie mam niczego, co by pasowało do środka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. eveetlacaroline- teoretycznie można nosić jako "kopertówkę":P

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful pics!!!i'm following you!!!if you like mine, do the same!!
    WWW.ZAGUFASHION.COM
    ZAGU FACEBOOK PAGE
    bloglovin follower

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy blog :) Na pewno będę tutaj częstym gościem :)
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi, really nice blog! :) you’re so stylish!
    I would like to ask you if you spent in my blog, there is a GIVEAWAY! You can MOSCHINO & Kartell shoes: Bow Wow or Super Bow! To participate go to this link:
    http://www.breakfastatkaty.com/2012/01/international-giveaway-moschino-kartell.html

    OdpowiedzUsuń
  7. ten pokrowiec ma świetny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda świetnie! zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Perfect case!!

    Kisses Nana from Brazil..
    www.miosotisart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne masz to cudeńko kochana ;) --> Pati

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć

    Czy mogłabyś zagłosować na mnie na BLOG ROKU 2011 w kategorii "Teen"
    SMS o treści J00060 ( to wszystko zera ) na numer 7122 :)
    Z góry bardzo dziękuję !

    Zapraszam do siebie na konkurs !

    http://www.rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. hi :) didn't you comment on chictopia aswell? Your face seems familiar to me somehow :) yours annka from danseusedelamode

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, bardzo fajny pokrowiec. Ja niestety nie mam Ipada, wystarcza mi Iphone :) Oczywiscie dodalam bloga do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń