niedziela, 4 grudnia 2011

November nostalgia

Listopad już się wprawdzie skończył, ale wspomnienia o pięknej pogodzie pozostają!! To moja stylizacja z 6 listopada. Nie przypominam sobie żebym kiedykolwiek wcześniej była tak ubrana o tej porze roku! Brąz z granatem nie należy do połączeń, które specjalnie lubię, jednak czasem potrzebuję jakiejś drobnej odmiany i wybieram niestandardowe (dla mnie) zestawienia kolorów. Przez 7 tygodni nie miałam w domu internetu, więc moje stylizacje nie pojawiały się zbyt często. Mam nadzieję, że teraz uda mi się to zmienić.  




BLAZER: HUGO BOSS
SHORTS: FROM WARDROBE
T-SHIRT: ORSAY
BAG: PICARD
HEELS: POLLINI
SUNGLASSES: C&A

15 komentarzy:

  1. śliczna marynarka i naszyjnik :) zakochalam się ! obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie !
    http://fashion-is-my-drugs.blogspot.com/ obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne szorty, ale buty zupełnie mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. łał! jak fajnie! :) na lookbooka !

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodenki idealne pod każdym względem.;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice!
    Zapraszam na moje aukcje (odzież od 9,90 zł):
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  7. Marynarki jest piękna i dopasowana, wspaniale wygladadsz ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna stylizacja! Ładne jesienne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. T-shirt niby zwykły, ale bardzo efektowny, szczególnie z tym łańcuszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne spodenki ! obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna fryzura Syl ;) szkoda że nie często Cię w niej widuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice look, I like the combination of autumn colors!
    Thanks for visiting my blog, I follow you...

    http://farabian.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń