czwartek, 17 listopada 2011

My very own Giuseppe Zanotti flats

Photos by Alan Altdorf

Buty, buty, buty! Która kobieta ich nie uwielbia? Moja mama mówi, że jest ich kolekcjonerką, ja już chyba powoli też. Moim marzeniem jest posiadanie wielu par szpilek od Christiana Louboutina, Jimmy'ego Choo no i właśnie Giuseppe Zanottiego! Już dość dawno stałam się posiadaczką tych balerin, jednak dalej jestem bardzo szczęśliwa, że je mam. Buty stanowią podstawę każdego stroju, nadają stylizacji szyku, albo sportowego charakteru. Buciki mają jeden minus mają podeszwę z bardzo delikatnej skóry, która zdecydowanie nie jest przystosowana do chodzenia po naszych polskich chodnikach. 

Shoes, shoes, shoes! Every woman like them! My mum collects shoes, I think I'm slowly doing the same. My dream is to have heels designed by Christian Louboutin, Jimmy Choo or precisely Giuseppe Zanotti. I'm so happy I have my very own pair from Giuseppe Zanotti!! 


2 komentarze:

  1. Szczerze, nie podoba mi się ich klamra :) Ale i tak uważam je za ciekawe - czy to złoty materiał na pokryciu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm, niestety nie wyglądają dobrze na stopie.

    OdpowiedzUsuń